W czerwcu do FinAi® dołączyły dwie osoby - Adrianna Borkowska – Head of SEO i Janusz Wróblewski – Head of Communications. Nowi pracownicy wzmocnili dział marketingu zarządzany przez Pawła Ostrowskiego, CMO FinAi®.
Adrianna Borkowska objęła stanowisko Head of SEO i będzie kierowała zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii oraz realizację kompleksowych działań SEO dla serwisu FinAi.pl. Z branżą marketingu interaktywnego jest związana od 2011 r. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji Emarketing Experts na stanowisku specjalisty SEO/SEM. W latach 2014 - 2016 pracowała w agencji Kompan.pl jako Team Leader warszawskiego działu SEO, gdzie odpowiadała za realizację działań z zakresu pozycjonowania dla klientów firmy oraz wspierała merytorycznie dział sprzedaży. Przed przejściem do FinAi® zarządzała projektami digitalowymi 360 stopni na stanowisku Account Manager w agencji They.pl. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Politechniki Warszawskiej na kierunku Administracja.
Janusz Wróblewski dołączył do FinAi® zajmując stanowisko Head of Communications. Będzie odpowiadał za realizację strategii komunikacji, kompleksowe działania PR oraz kontakty z mediami – pełniąc obowiązki rzecznika prasowego. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży PR obejmujące m.in. komunikację korporacyjną, produktową, wewnętrzną i kryzysową. Karierę zawodową rozpoczął i kontynuował w agencji United PR, do której dołączył w 2008 r. W latach 2009 - 2011 jako Account Manager odpowiadał za realizację projektów dla firm z sektorów finansowego i nowych technologii. Od 2011 r. na stanowisku Senior Account Manager zarządzał zespołem agencji odpowiedzialnym za PR korporacyjny i obsługę klientów z branży finansowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla firm takich jak: Alior Bank, BLIK – Polski Standard Płatności, IBM Polska, PepsiCo, Western Union oraz dla Komisji Europejskiej. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku stosunki międzynarodowe.
FinAi® to założona w 2016 r. polska spółka technologiczna z branży finansowej. Firma pracuje nad wdrożeniem innowacyjnej platformy kredytowej, która skróci i przede wszystkim uprości skomplikowaną dotąd drogę klienta do uzyskania kredytu bankowego. Spółka zatrudnia obecnie blisko 30 osób - najlepszych specjalistów z dziedziny finansów, nowych technologii oraz komunikacji marketingowej. FinAi® pozyskał w rundzie seed 4,6 mln złotych. Inwestorem jest Fundusz Fidiasz, należący do Krzysztofa Domareckiego – założyciela Grupy Selena.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/finai-wzmacnia-dzial-marketingu